30 abr. 2011

Pink and black bikini.

Ya se van dejando ver por las tiendas y especialmente este año estoy viendo un montón que me gustan, sobre todo los de Oysho y Zara.
Este primero es de Zara, y pese a que cada vez que voy lo veo, sé que me quedaré con las ganas de comprármelo :(
El resto son de la tienda de Tyra Sjöstedt (blogger sueca) y en especial me encantan el negro y rosa de volantes, son muy originales <3

There are many bikinis in the shops and especially this year I'm seeing a lot that I like, especially those of Oysho and Zara.
The first is from Zara, and although every time I see it, I know I didn't buy it :(
The rest are from Tyra Sjöstedt's shop (Swedish blogger) and I especially love the black and pink flyers, are very original <3









17 comentarios:

  1. aish a mi me encantan los de zara, asi fucsia y con volantes quedan genial tambien!

    besitos!

    ResponderEliminar
  2. gracias guapa! Me encanta la cabezera!!xxx

    ResponderEliminar
  3. Cute! I love the white, pink and black striped one!
    Style in the City

    ResponderEliminar
  4. cute blog and pics:)
    www.thebrunetteworld.com
    xx

    ResponderEliminar
  5. very cute bikinis!
    hope you'll follow me so i'll do the same
    xoxo

    www.syriouslyinfashion.com

    ResponderEliminar
  6. Love the black bikini ! <3 Nice post...

    Nicollette from:
    http://touch-your-style.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  7. Love the pink ruffle bikini, I am coming to Spain on Saturday, hopefully it will be warm enough to wear one!!xx
    Thanks for visiting my blog

    ResponderEliminar
  8. La verdad es que son monísimos, el primero me encanta.

    Si te apetece, te invito a participar en un concurso de ChollosChic que estoy haciendo en mi blog http://zahiravscar.blogspot.com/2011/06/sorteo-chollos-chic.html

    Un besote.

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...