9 ago. 2011

recent purchases + random photos.

Ya os habréis dado cuenta de mi pasión por los anillos, tengo una caja llena de todos los tipos, tamaños y colores y el otro día buscando en el joyero de mi madre encontré un montón así que preveo adueñarme de ellos también.
Otra de mis obsesiones son los pintauñas, que al igual que con los anillos, tengo ya de todos los colores pero siempre veo uno nuevo que me encanta..
- Anillos de Mulaya, ALE-HOP y Sfera; collar de ALE-HOP, pintauñas de H&M y caja para las cápsulas de Nespresso.

My passion for rings is growing up, I have a box full of all types, sizes and colors and the other day looking at my mother's jewelry box I found a lot so I expect to own them too.
Another of my obsessions are nail polish, which like the rings, I have already all colors but I always see a new one I love..
- Rings from Mulaya, ALE-HOP and Sfera, Audrey Hepburn necklace from ALE-HOP, nail polish from H&M and box for Nespresso capsules.

 








4 comentarios:

  1. Quiero el collar de Audrey!!

    Besos,
    MJ

    http://idreamtwithaudreyh.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  2. oooooo! I want:
    first ring
    second ring
    third...oh I want them all!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  3. los anillos y el colgante! geniales!!

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...