8 ago. 2011

Teen Choice Awards 2011 Red Carpet.

Ayer fueron los Teen Choice Awards y a pesar de que no pude verlos siempre me encanta ver cómo vistieron algunas celebs.
Sin duda me quedo con la insuperable Blake Lively y Ashley Greene, que se pongan lo que se pongan y vistan como vistan siempre van a ir geniales. El vestido y zapatos de Avril también son un acierto (los zapatos me encantan :_), al igual que el vestido de Selena y los taconazos de Demi. ¿Qué decís? :)

Yesterday was the Teen Choice Awards and even though I couldn't see them I always love to see celeb's pics.
I'm in love with Blake Lively and Ashley Greene who are always awesome. Avril's dress and heels are also a hit (I love the heels :_), Selena's dress is so beautiful and Demi's heels are awesome too. What do you say? :)













- Blake Lively: Gucci dress, Lorraine Schwartz jewelry and Christian Louboutin heels. 
- Selena Gomez: Erin Fetherston dress, Brian Atwood heels and M.C.L. By Matthew Campbell Laurenza miniaudiere.
- Avril Lavigne:  her own Abbey Dawn designs.
- Cameron Diaz: strapless ALC dress, killer Burakuyan shoes, Vhernier rings and a Chloe clutch.
- Emma Stone: Dior dress, an Alexander McQueen clutch, Lanvin shoes, and Irene Neuwirth jewelry.
- Ashley Greene: Givenchy dress and shoes and Neil Lane jewels.

6 comentarios:

  1. Me encantaron como iban la mayoría, lo único que no me gustaron fueron las sandalias de Selena, pero luego estaba más mona.

    ResponderEliminar
  2. A mi me encantaron los zapatos de Cameron. Mi mejor vestida, aunque no hay ninguna foto de ella, es Rachel Bilson. Me gusta el contraste entre su vestido romántico y sus zapatos punk.

    Me gusta Blake, pero lo admito, le tengo manía, solo me gusta en Gossip Girl.

    Besos,
    MJ

    http://idreamtwithaudreyh.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  3. Love Blake's outfit! The shoes are amazing!

    xx

    http://mademoiselleconomist.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  4. Blake Lively is always the best!
    I also like the Avril's dress!
    And love your blog too!!!

    http://foreverfashion-2011.blogspot.com/

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...