31 oct. 2011

knit sweaters

Se han convertido en una necesidad ahora que llega el frío, son tan bonitos y tan calentitos.. siempre he tenido jerseys de cuello alto (y tengo, de casi todos los colores) pero muchas veces resultan incómodos por el cuello por eso los prefiero normales, eso sí, ¡calentitos! (y que no hagan bolas, claro). Me encanta el rosita de las primeras y de la última foto de Zara, el blanco de Angelica y de Lisa (está al caer, llevo buscando uno así tiempo.. el día que vea el adecuado ¡mío!), excepto por el cuello, quizá es demasiado abierto.. pero en general todos los de ''ochos'' me encantan, como el de la quinta foto, que he de decir que también tengo :) ¿Son geniales o no? 

They have become a necessity now that the weather turns cold, they are so beautiful and so warm.. I've always had turtlenecks sweaters (and I have, almost of all the colors) but often are uncomfortable around the neck so I prefer normal sweaters, but yes, they have to be warm!. I love the pink sweater from Zara of the first and the last photo, the white one of Angelica and Lisa (I need one like that, I've been looking for a white sweater some time..) And all of ''eights'' as the fifth photo, for example, I have to say that I have the same red sweater :) They're great or not?















12 comentarios:

  1. oh, las suecas que perfectas son maldita sea!!

    ResponderEliminar
  2. I LOVE knits! they're so amazing!!<3
    http://spliffedcookies.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  3. it looks fab!


    kisses from La Mode En Rose = )

    ResponderEliminar
  4. nice photos! i like that pink sweater!



    kisses from La Mode En Rose = )

    ResponderEliminar
  5. Love all these chunky knits! Especially the first pink one!

    GTBB,
    http://badjoan.blogspot.com
    http://cookingjoan.blogspot.com

    ResponderEliminar
  6. love your bag <3
    i am a new fashion blogger from indonesia living in singapore :) i really like your blog. i will really reaaally appreciate & it will be an honor to have u as my blog member. 



    and of course i will folback!!! :D also, u can mention me anytime on twitter @tiodang if you want me to check out your latest post & leave a comment ^^ please list me on twitter so i will know u're my blog follower.

    
i've just recommend your post to google!u can check it! that's what u got if you keep in touch with my blog too!! hope u will do the same ^^

    ResponderEliminar
  7. You`ve got a fabulous blog
    Love it!!

    I`ll follow you, if you follow me :)
    http://vissarionova.blogspot.com/
    xo

    ResponderEliminar
  8. Yo quiero uno de Zara pero no quedan tallas!! :'(

    Besos,
    MJ

    http://idreamtwithaudreyh.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  9. love Kenza pink sweater :!D

    ResponderEliminar
  10. Este post es absolutamente genial!!! me ha encantado, gran inspiración!
    xx

    www.to-ks.blogspot.com

    ResponderEliminar
  11. me hace falta uno asi que me caliente un poco, gracias por haberme dado ideas ! xoxo*IspanadeCorazon.

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...