22 oct. 2011

Versace for H&M

Lookbook completo de la colaboración de Versace para H&M de la mano de Abbey Lee Kershaw. Estará disponible en tiendas seleccionadas a partir del 17 de noviembre.  
Me encanta la chaqueta de cuero y los dos últimos vestidos negros, sobre todo el último de tachuelas. ¿Qué os parece? :)

Photos of Versace for H&M with Abbey Lee Kershaw. It will be available in selected stores from November 17th.  
I love the leather jacket and the last two black dresses, especially the last dress. What do you think? :)

 “The collection for H&M is the essence of Versace. For the collaboration we’ve brought back from the archives, as well as from more recent collections, some of the icons of Versace, such as the bright prints, the Greek key, and daring cuts. I can’t wait to see how H&M’s wide audience will make these pieces their own” – Donatella Versace.












7 comentarios:

  1. I'm following you too via bloglovin and google friend connect!!
    Come soon to visit my blog, it means a lot for me !!
    Thank you :-)

    http://f-frames.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  2. OMG i could cry right now! SO pretty!!!!



    kisses from La Mode En Rose = )

    ResponderEliminar
  3. Bea gracias por tu comentario! :)

    Sicilia es apellido, y tienes razón que no es muy común por eso me encanta!

    Me ha encantado el post y estoy de acuerdo con tus elecciones! ;)

    Un besito!

    Andrea Sicilia
    http://elblogdeandreasicilia.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  4. so not a fan of this collection at all!! so what i expected for Versace...X

    ResponderEliminar
  5. Aunque Versace no sea de mi estilo, me entran unas ganas de acampar en la puerta de H&M!

    Besos,
    MJ

    http://idreamtwithaudreyh.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  6. Lo he comentado en todos los sitios, la calidad de H&M con precios de Versace..la calidad de Lanvin era peeesima y en rebajas los vestidos acabaron por los suelos,rotos..No soy de fan de las colaboracion de diseñadores con H&M
    Y aparte de eso, Versace nunca ha sido my cup of tea!

    ResponderEliminar
  7. I'm so so eager to see the collection. :)

    Baci,

    S.
    www.thepeppymay.blogspot.com

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...