29 nov. 2011

what is your style? StyleMint Quiz



Más de una vez os he hablado de StyleMint, la plataforma y tienda online que MK y Ashley Olsen sacaron este verano. Yo no me pierdo ninguno de sus videos promocionales pero éste interactivo/style quiz con las Olsen como protagonistas es completamente genial.. yo soy una 'Classic girl', ¿y vosotras?

More than once I have told about StyleMint, the platform and online store that MK and Ashley Olsen took this summer. I didn't lose any of their promotional videos but this interactive/style quiz with the Olsen twins as protagonists is absolutely great.. I'm a 'Classic Girl', what about you?

3 comentarios:

  1. ooooh yo soy Runway girl *___* que cosa mas genial! me encanta!!

    ResponderEliminar
  2. Hi! I found your blog and it’s gorgeous! I like your sense of style!!Nice test!

    Fox House giveaway on my blog!
    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    ResponderEliminar
  3. que chulada pues yo no lo había visto nunca!!jejej..
    aún no sé cual es mi estilo jaja..
    besucos y feliz semana=)

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...