4 ene. 2012

Striped dress


No soy muy dada a los vestidos y menos a los vestidos largos hasta el suelo pero este verano me compré ese de rayas blancas y negras (foto de la derecha) en H&M. Se parece bastante al de Kenza (foto de la izquierda), juraría que también es de H&M porque es muy parecido al que en un principio buscaba yo, de rayas beige y negras, aunque finalmente me decidí por el de la foto. En más de una ocasión la he visto combinándolos con unas Converse y me hace gracia porque eso no le queda bien a cualquiera, salvo a ella <3 Yo aún no he podido estrenar el mío, espero darle mucho uso el verano que viene!

I don't usually wear dresses and long dresses but this summer I bought the black and white striped dress (picture of the right) in H&M. It seems like the Kenza's dress (picture of the left) and I think it's from H&M too because at first I was looking for that beige and black striped dress, but finally I bought the other one of the right. More than once I saw her wearing these dresses with Converse, which doesn't fit anyone, except her <3 
I haven't yet been able to release it, I hope to give it a lot of use next summer!

15 comentarios:

  1. q vestido tan bonito, pero se me hace raro ahora en invierno!!
    bs estas genial
    http://lesanneespop.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  2. a striped maxi dress is such a great piece to have! i really like how you belted it :)

    thestylechildblog.com

    ResponderEliminar
  3. Que bonito... Viva Kenza! Tiene un estilazo...

    Besos,
    MJ

    ResponderEliminar
  4. es un vestido precioso!!! los vestidos largos a nosotras tb nos encantan! :)
    http://thefashionsky.blogspot.com

    ResponderEliminar
  5. Beautifull dress! I also want to buy me a long dress for this summer! :)

    XOXF.
    www.myfashion-expression.blogspot.com

    ResponderEliminar
  6. Que guapa!! ese vestido estiliza muchisimo es muy favorecedor. Tengo uno parecido verde y liso, pero me gusta mucho mas de rayas. Jo que ganas de que llegue el verano otra vez :( un besazo preciosa!
    olaya b
    ladyinboho.blogspot.com

    ResponderEliminar
  7. so gorgeous!!
    ps. happy new years to you babes and thanks for all your support and kindness in 2011, means everything! Big love! X

    ResponderEliminar
  8. Very beautiful dress hun!Bloglovin' you!

    Style LimeLight

    ResponderEliminar
  9. I really love dresses like that ! x It's perfect. Lovely blog ! Maybe We Can follow each other ? :)
    Kiss


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...