5 mar. 2012

bloglovin'


A estas alturas todos sabréis lo que es bloglovin', y como (no sé si es cierto o no) Google Friend Connect deja de funcionar en marzo, me haríais un gran favor si pinchaseis en la foto de arriba y diéseis 'click' en FOLLOW!
Es una herramienta muy útil y fácil de usar que te permite estar al día con todos los blogs que visitas (y que sigas en bloglovin', claro) y no perderte ninguno de sus posts. Si queréis saber más sobre cómo se usa, pinchad en el video de abajo.

I think you all know what is bloglovin'. I don't know if it's true or not but Google Friend Connect stops working in March, so.. would you do me a favor with only 'a click' in the photo above and another click on FOLLOW! Doing this you'll follow my blog on bloglovin', it's easy!
It's very useful to use allowing you to keep up with all the blogs you visit every day and not miss any of their posts. If you want to know more about how to use bloglovin', just click on the video below!



4 comentarios:

  1. Following you. Follow me back through bloglovin?

    ResponderEliminar
  2. Te sigo ahora mismo!!!!!!!!yo tambien tengo, x si te apetecia seguirme!
    un beso!

    ResponderEliminar
  3. Welcome to Bloglovin :)

    http://styleservings.blogspot.com/

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...