28 mar. 2012

Inspiration: pretty cameras

Photos from Tumblr.

Nada como una buena cámara. Me hacía muchísima ilusión tener mi propia cámara por lo que por mi cumpleaños (hará dos o tres años) me compré una digital, investigé modos y posibles usos que darle además del tradicional y descubrí las réflex o cámaras SLR, tal fue mi perdición y obsesión que tras un año y medio pensando solo en ellas me compré mi actual réflex Nikon, de la cual es necesario decir que estoy enamorada, disfruto como una enana echando fotos con ella.

Nothing like a good camera. I was excited to have my own camera so for my birthday (two or three years ago) I bought a digital one. I was investigating ways and possible uses besides the traditional use for a camera and I discovered the reflex cameras or SLR (Single-lens reflex camera), it was my obsession until after a year and a half I decided to buy my actual Nikon. It's necessary to say that I love it, I feel as a little girl taking pictures with it.
















6 comentarios:

  1. oh such a cool post! I love cameras!



    kisses from La Mode En Rose = )

    ResponderEliminar
  2. What a beautiful photos!! Stunning

    ResponderEliminar
  3. really cool photos of photographers!

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. Aii!! Yo también quiero mucho a mi cámara!! Aunque tengo que hacer más fotos...

    Besos,
    MJ

    idreamtwithaudreyh.blogspot.com

    ResponderEliminar
  5. Cool post. Our camera are sort of an accessory. Beautiful, black, sleek...
    I was bit distracted by that beautiful black Celine bag in the 1st pic though =)

    I've used a Nikon SLR for years... and I just bought my first DSLR last summer and I love it!

    hudsoneast.blogspot.com

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...