5 abr. 2012

Del Rey bag


Del Rey bag es el nuevo bolso de Mulberry inspirado en la cantante del momento Lana Del Rey, estará a la venta a partir de mayo de este año con un precio aproximado de 950€, baratito *ironía*.
Al igual que ocurrió con el Alexa bag inspirado en Alexa Chung, éste promete ser otro best seller de la firma.
Yo, personalmente, prefiero el Alexa bag.. cuestión de gustos.

Del Rey bag is the new Mulberry bag inspired by the singer of the moment Lana Del Rey, it will be available from May with an approximate price of 950€.
As happened with the Alexa bag inspired by Alexa Chung, this promises to be another best seller of the firm.
I think I prefer the Alexa bag.. matter of taste.

13 comentarios:

  1. Siempre me ha encantado Mulberry, el modelo Alexa me encantaba, pero era un poquitin caro para mi....jejeje.... este es precioso tambien, pero su precio ya no tanto........en fin!!!
    Un besito!

    ResponderEliminar
  2. Hola me encantan estos bolsos...un besazo.

    ResponderEliminar
  3. tmb prefiero el Alexa pero bueno... 950$ LOL

    ResponderEliminar
  4. I adore Lana Del Ray - the bags are super cute!

    http://girlonbroughtonstreet.blogspot.co.uk/

    ResponderEliminar
  5. I love mulberry and I still think Alexa looks cuter and better :P easier to pair that bag with any outfit.

    Jo Bao ♥

    ResponderEliminar
  6. Y estoy enganchadísima a su disco! Y ahora tiene hasta bolso de Mullberry!
    Ay esta Lana del Rey!

    ResponderEliminar
  7. I am working for Mulberry! And I am very excited to have this bag soon in the shop!

    http://thehandbagconcept.blogspot.co.uk/

    ResponderEliminar
  8. Love, love, love this bag, actually love all Mulberry bags :)
    I really like your blog and I am now your newest follower! Please check out my blog too and maybe follow me back? It would make my day! ;)

    Anneli x
    www.owlinvogue.com

    ResponderEliminar
  9. Acabo de cambiar la apariencia y el nombre de mi blog, me gustaria que me dieses tu opinion!!!!
    Un besoo!

    ResponderEliminar
  10. Hi! You have a great blog! I would like to invite you to meet my blog! I love to answer comments back and post daily! = )

    www.lamodenrose.com

    kisses from La Mode En Rose

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...